Les dones, el cor i l’ànima de Vinya els Vilars
Aquest 8 de març, alcem la copa per totes les dones; però també, alcem la veu per les dones del vi. Per les que, des de fa segles, han treballat la vinya i han vinificat amb passió, superant barreres en un sector tradicionalment masculinitzat.
A Vinya els Vilars, l’empoderament femení no és només un discurs, sinó una realitat que es viu dia a dia. Maria José Pérez, codirectora del celler, és l’ànima d’aquest projecte, una dona que posa cor i somriures en cada racó del celler, en cada moment del dia a dia de Vinya els Vilars. Molt a prop nostre, la Rosa Zarza, enòloga de prestigi, demostra que la qualitat i l’excel·lència no tenen gènere, sinó passió i dedicació.
El món del vi està canviant, i nosaltres en som testimoni i part activa. Creiem en la justícia, en la paritat i en una indústria vitivinícola on la igualtat de gènere no sigui una excepció, sinó la norma.
Avui brindem per totes. Per les que hi han estat, per les que hi són i per les que vindran.